Blog

Model oparty o sprzedaż treningów personalnych bezpośrednio przez klub to sposób na znaczne zwiększenie jego przychodów bez dużych nakładów inwestycyjnych. Natomiast oczywiście nie jest to sposób prosty i niesie ze sobą wiele wyzwań,

Do komunikacji z klientem przykładamy w TI Health Club ogromną wagę. Wszystkie treści jakie pojawiają się na wykorzystywanych przez nas nośnikach są starannie przygotowane i zaplanowane w czasie. Jest kilka elementów, na które

Ola, w klubie pracujesz już kilka lat, zaczynałaś jako recepcjonistka, a teraz jesteś trenerką personalną. Jak oceniasz zmiany, które zaszły w tym czasie w TI? Zaszło wiele zmian. Klub prężnie się rozwija, zatrudniając

Dobry trener personalny to osoba o bardzo szerokiej i bogatej wiedzy z zakresu sportu, suplementacji, zdrowego żywienia i fizjoterapii. To przekłada się na kompleksowe podejście do treningu i regeneracji, dzięki któremu dana osoba

W związku z tym, że rozwój i podnoszenie kompetencji zespołu ma dla nas kluczowe znaczenie w TI Health Club regularnie odbywają się szkolenia kadry trenerskiej. Są to najczęściej konkretne, warsztatowe szkolenia z wybranych

Stare porzekadło mówi, że firmę tworzą ludzie którzy w niej pracują. Popieram tą tezę w 100%. W branży fitness są liczne przykłady na to, że sama inwestycja w środki trwałe czy wykończenie lokalu

Starzenie się rozwiniętych, europejskich społeczeństw, stałe podnoszenie poziomu życia i zamożności obywateli oraz rosnąca świadomość dotycząca zdrowego stylu życia sprawiły, że ZDROWIE zaczęło stawać się największą wartością, za którą ludzie są w stanie

Prawdopodobnie większość osób prowadzących własny biznes podziela opinię, że polski system podatkowy należy do jednych z najgorszych w cywilizowanym świecie. W zeszłorocznym zestawieniu Państw należących do OECD zajęliśmy zaszczytne przedostatnie miejsce wyprzedzając jedynie

Na Polskim rynku usług fitness spotykamy się z rozmaitym podejściem do kwestii obecności trenerów personalnych na terenie klubów fitness. W większości wypadków właściciele klubów akceptują fakt prowadzenia prywatnej działalności gospodarczej (nie zawsze zarejestrowanej)

Polski rynek fitness ukształtowany jest w specyficzny sposób. Miejsce zachodnich „sieciówek” zajmują najwięksi gracze rynkowi, kiedyś pośrednicy – dzisiaj właściciele kilkuset największych klubów w Polsce. Kluby zarządzane bezpośrednio przez właścicieli prywatnych, w dużych