logo

Treningi Personalne

Siłownia

Zajęcia grupowe

Godziny otwarcia:

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30-23.00,
a w weekendy od 8.00 do 21.00.

Akceptujemy karty:

fitprofit fitsport multisport sodexo ok system karta warszawiaka

Plan zajęć

Sala SIŁOWNIA

Sala TI FITBOX

SIŁOWNIA Poniedziałek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Wtorek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Środa
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Czwartek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Piątek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Sobota
08:00 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Niedziela
08:00 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
TI FITBOX Poniedziałek
08:30 Czas: 55min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Martyna Kochanowicz – specjalista treningu medycznego

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 55min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magda Praga-Tomżyńska

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
19:00 Czas: 55min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Sylwia Rusak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
20:00 Czas: 55min.

TI-Performance

Trener: Michał Ściechowski

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI FITBOX Wtorek
08:30 Czas: 55min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Tatiana Grzelak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 55min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
19:00 Czas: 55min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Tatiana Grzelak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
20:00 Czas: 55min.

TI-Performance

Trener: Jakub Piętka – specjalista treningu medycznego

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI FITBOX Środa
08:30 Czas: 55min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Mateusz Hajda

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 55min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magda Praga-Tomżyńska

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
11:30 Czas: 55min.

Brazylijskie Jiu-jitsu

Trener: Kamil Teofilak – specjalista treningu medycznego

BJJ

Brazylijskie Jiu-Jitsu

x
18:00 Czas: 55min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: mgr Anna Filipowicz

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
19:00 Czas: 55min.

TI-Performance

Trener: Piotr Kołodziejczyk

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
20:30 Czas: 55min.

Kickboxing

Trener: Piotr Wasilewski

kickboxing

Sztuka walki, w której wykorzystuje się zarówno bokserskie ciosy pięścią, jak i kopnięcia. Jest to sport rozwijający umiejętności fizyczne takie jak: siła, szybkość, wytrzymałość i gibkość.

x
TI FITBOX Czwartek
08:30 Czas: 55min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Tatiana Grzelak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 55min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
19:00 Czas: 55min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Martyna Kochanowicz – specjalista treningu medycznego

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
20:00 Czas: 55min.

TI-Performance

Trener: Rafał Burski – specjalista treningu medycznego

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI FITBOX Piątek
08:30 Czas: 55min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Ola Ciechalska

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 55min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
11:30 Czas: 55min.

Brazylijskie Jiu-jitsu

Trener: Kamil Teofilak – specjalista treningu medycznego

BJJ

Brazylijskie Jiu-Jitsu

x
18:00 Czas: 55min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Nina Kiryłowicz – specjalista treningu medycznego

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
19:00 Czas: 55min.

TI-Performance

Trener: Łukasz Pisarzewski – specjalista treningu medycznego

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI FITBOX Sobota
09:00 Czas: 55min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Nina/Martyna*

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
10:00 Czas: 55min.

ABT & Stretch

Trener: Nina/Martyna*

ABT & Stretch

ABT to zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud. Zajęcia te zostały wzbogacone o elementy stretchingu, który jest zestawem ćwiczeń polegającym na rozciąganiu mięśni wszystkich partii ciała i ich uelastycznianiu poprzez trzy fazy ruchu: napięcia, rozluźnienia i rozciągnięcia mięśni w połączeniu z głębokim równomiernym oddechem.

x
11:00 Czas: 55 min.

TI-Performance

Trener: Michał Ściechowski

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI FITBOX Niedziela
09:00 Czas: 55min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Sylwia Rusak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
10:00 Czas: 55min.

Pilates & Stretch

Trener: Sylwia Rusak

Pilates & Stretch

Zajęcia łączące elementy metody Pilates z dużą dawką mobilizacji i rozciągania.
Lekcja bezpieczna dla wszystkich, gdzie precyzja, płynność i świadome oddychanie gwarantują odprężenie i relaks.

x
11:00 Czas: 55min.

TI-Performance

Trener: Nina Kiryłowicz – specjalista treningu medycznego

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
Nie przegap

Aktualności

GODZINY OTWARCIA KLUBU 03.06.2021

W CZWARTEK 03.06.2021 (BOŻE CIAŁO) KLUB BĘDZIE CZYNNY W GODZINACH OD 8:00 DO 20:00 🙂

GRAFIK ZAJĘĆ PREZENTUJE SIĘ NASTĘPUJĄCO: 

9:00 – TBC – TATIANA

10:30 – TI PERFORMANCE – RAFAŁ 

17:00 – TBC – MARTYNA

 

ZAPRASZAMY!

TI HEALTH CLUB

ZASTĘPSTWA

 06.06.21, 13.06.21 – 9:00, TBC, NIEDZIELA – MARTYNA KOCHANOWICZ

06.06.21, 13.06.21 – 10:00, PILATES & STRETCH, NIEDZIELA – MARTYNA KOCHANOWICZ

01.06.21 – 20:00, TI PERFORMANCE, WTOREK – PIOTR KOŁODZIEJCZYK

04.06.21 – 9:30, ZDROWY KRĘGOSŁUP, PIĄTEK – OLA CIECHALSKA

07.06.21 – 8:30, TBC, PONIEDZIAŁEK – ALEKSANDRA MRAZ

07.06.21 – 19:00, TBC, PONIEDZIAŁEK – MARTYNA KOCHANOWICZ

09.06.2021 – 8:30, TBC, ŚRODA – GABRIELA GOLEC

22.06.21 – 20:00, TI PERFORMANCE, WTOREK – ŁUKASZ PISARZEWSKI

30.06.2021 – 9:30, ZDROWY KRĘGOSŁUP, ŚRODA – MARTYNA KOCHANOWICZ

09.07.21 – 19:00, TI PERFORMANCE, PIĄTEK – JAKUB PIĘTKA

 

 

 

 

ZAPRASZAMY! 🙂

TI HEALTH CLUB

 

Ponowne otwarcie klubu!

Kochani,

Od 28 maja nasz TI Health Club będzie dla Was dostępny wraz z pełną ofertą.

Aktualny grafik zajęć grupowych znajduje się na stronie:

https://trenerindywidualny.pl/zajecia-grupowe/

Nadal będziemy honorować wszystkie dotychczasowe karty partnerskie.

Od tego dnia zostaną też odmrożone nasze karnety klubowe. 

W razie pytań prosimy o kontakt z naszą recepcją. 

Do zobaczenia!

Zespół TI Health Club 

Wybrane zdjęcia i filmy z naszej

Galerii

fitness klub ursynów
klub sportowy ursynów
ursynów siłownia