logo

Treningi Personalne

Siłownia

Zajęcia grupowe

Godziny otwarcia:

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30-23.00,
a w weekendy od 8.00 do 21.00.

Akceptujemy karty:

fitprofit fitsport multisport sodexo ok system karta warszawiaka

Plan zajęć

Sala SIŁOWNIA

Sala TI BOX

Sala TI FIT

SIŁOWNIA Poniedziałek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Wtorek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Środa
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Czwartek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Piątek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Sobota
08:00 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Niedziela
08:00 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
TI BOX Poniedziałek
19:00 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Michał Ściechowski

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI BOX Wtorek
19:00 Czas: 60min.

TI Performance Intro

Trener: Jakub Piętka – specjalista treningu medycznego

TI Performance Intro

Zajęcia wprowadzające do właściwych zajęć TI Performance. Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej.

x
20:10 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Rafał Burski – specjalista treningu medycznego

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI BOX Środa
18:15 Czas: 50min.

TI-Performance

Trener: Piotr Kołodziejczyk – specjalista treningu medycznego

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
19:15 Czas: 50min.

TI Performance Intro

Trener: Nina Kiryłowicz – specjalista treningu medycznego

TI Performance Intro

Zajęcia wprowadzające do właściwych zajęć TI Performance. Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej.

x
TI BOX Czwartek
19:00 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Michał Ściechowski

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
20:10 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Rafał Burski – specjalista treningu medycznego

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI BOX Piątek
17:00 Czas: 50min.

Cross Kids

Trener: Tomasz Stefaniak – specjalista treningu medycznego

Cross Kids

x
18:30 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Łukasz Pisarzewski – specjalista treningu medycznego

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI BOX Sobota
08:15 Czas: 50min.

Kickboxing

Trener: Piotr Wasilewski

kickboxing

Sztuka walki, w której wykorzystuje się zarówno bokserskie ciosy pięścią, jak i kopnięcia. Jest to sport rozwijający umiejętności fizyczne takie jak: siła, szybkość, wytrzymałość i gibkość.

x
10:00 Czas: 50 min.

TI-Performance

Trener: Michał Ściechowski

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI FIT Poniedziałek
08:30 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Tatiana Grzelak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 50min.

Joga dla kręgosłupa

Trener: Magdalena Szast

joga-kregoslup

To system nieskomplikowanych asan, czyli pozycji jogi, techniki oddechowe i relaksacyjne, które pozwolą przywrócić prawidłowe ustawienie kręgów, wzmocnić i uelastycznić mięśnie bez nadmiernego obciążania kręgosłupa.

x
18:00 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Sylwia Rusak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
19:00 Czas: 50min.

Zumba

Trener: Sylwia Rusak

Zumba

ZUMBA – połączenie tańca i aerobiku, inspirowane latynoskimi rytmami. Zumba jest innowacyjnym
systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje i ujędrnia sylwetkę oraz poprawia kondycję. W trakcie zajęć można spalić jednorazowo ok. 600-800 kcal, wyrzeźbić ciało i odstresować się. Zajęcia dla wszystkich
bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych.

x
20:00 Czas: 50min.

Joga

Trener: Agata Motyka

joga

Ashtanga Vinyasa joga – to harmonijne i jednocześnie dynamiczne połączenie ruchu z oddechem, polegające na płynnym wykonywaniu sekwencji asan, w których pozostaje się na pięć oddechów, połączonych ze sobą vinyasą (forma wejścia i wyjścia z pozycji). Ta forma jogi uelastycznia i zarazem wzmacnia ciało., a świadoma praca z oddechem uspokaja i relaksuje.

x
TI FIT Wtorek
08:30 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Martyna Kochanowicz – specjalista treningu medycznego

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 50min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
18:00 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Mateusz Hajda

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
19:00 Czas: 50min.

Power Pump

Trener: Mateusz Hajda

Interwał

Power Pump – zajęcia ze specjalną sztangą dzięki, której można regulować obciążenie wg własnych potrzeb, stawia przed nami nowe wyzwania i możliwości. Power Pump swoją prostotą i szybkimi efektami przyciąga największych fanów fitnessu. Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Trening składa się z 10 min rozgrzewki (ze sztangą), 35 min części głównej i 5 min stretchingu.

x
20:15 Czas: 60min.

Brazylijskie Jiu-jitsu

Trener: Kamil Teofilak – specjalista treningu medycznego

BJJ

Brazylijskie Jiu-Jitsu

x
TI FIT Środa
08:30 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Mateusz Hajda

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 50min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
18:00 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Nina Kiryłowicz – specjalista treningu medycznego

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
19:00 Czas: 50min.

Pilates & Stretch

Trener: Agnieszka Kozubowska

Pilates & Stretch

Zajęcia łączące elementy metody Pilates z dużą dawką mobilizacji i rozciągania.
Lekcja bezpieczna dla wszystkich, gdzie precyzja, płynność i świadome oddychanie gwarantują odprężenie i relaks.

x
TI FIT Czwartek
08:30 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Martyna Kochanowicz – specjalista treningu medycznego

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 50min.

Pilates

Trener: Agnieszka Kozubowska

pilates

Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymywania prawidłowej sylwetki oraz podnosi zdolność odczuwania własnego ciała. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Jako że zajęcia te w niewielkim stopniu obciążają stawy, pilates jest bardzo bezpieczną formą, proponowaną wszystkim, także osobom po kontuzjach.

x
18:00 Czas: 50min.

ABT (Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, uda)

Trener: Paulina Krzak

ABT

Zajęcia wzmacniające i ujędrniające dolne grupy mięśniowe, o niskiej intensywności. Zajęcia polecamy jako uzupełnienie treningu całościowego. Trening składa się z 10 min rozgrzewki, 30 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

x
19:00 Czas: 50min.

Power Pump

Trener: Paulina Krzak

Interwał

Power Pump – zajęcia ze specjalną sztangą dzięki, której można regulować obciążenie wg własnych potrzeb, stawia przed nami nowe wyzwania i możliwości. Power Pump swoją prostotą i szybkimi efektami przyciąga największych fanów fitnessu. Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Trening składa się z 10 min rozgrzewki (ze sztangą), 35 min części głównej i 5 min stretchingu.

x
20:45 Czas: 60min.

Brazylijskie Jiu-jitsu

Trener: Kamil Teofilak – specjalista treningu medycznego

BJJ

Brazylijskie Jiu-Jitsu

x
TI FIT Piątek
08:30 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Mateusz Hajda

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 50min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
18:00 Czas: 60 minut.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Tatiana Grzelak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
TI FIT Sobota
09:00 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Mateusz, Martyna*

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
10:00 Czas: 50min.

ABT & Stretch

Trener: Mateusz, Martyna*

ABT & Stretch

ABT to zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud. Zajęcia te zostały wzbogacone o elementy stretchingu, który jest zestawem ćwiczeń polegającym na rozciąganiu mięśni wszystkich partii ciała i ich uelastycznianiu poprzez trzy fazy ruchu: napięcia, rozluźnienia i rozciągnięcia mięśni w połączeniu z głębokim równomiernym oddechem.

x
11:00 Czas: 60min.

Joga

Trener: Małgorzata Chrzanowska

joga

Ashtanga Vinyasa joga – to harmonijne i jednocześnie dynamiczne połączenie ruchu z oddechem, polegające na płynnym wykonywaniu sekwencji asan, w których pozostaje się na pięć oddechów, połączonych ze sobą vinyasą (forma wejścia i wyjścia z pozycji). Ta forma jogi uelastycznia i zarazem wzmacnia ciało., a świadoma praca z oddechem uspokaja i relaksuje.

x
17:00 Czas: 60min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Nina Kiryłowicz – specjalista treningu medycznego

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
TI FIT Niedziela
10:00 Czas: 50min.

Tabata & Brzuch

Trener: Sylwia Rusak

tabata&brzuch

Zajęcia wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej, o dużej intensywności (30 min) oraz na ćwiczeniach wzmacniających mięśnie brzucha i grzbietu (15 min). Zajęcia poprawiają koordynację ruchową.

x
11:00 Czas: 50min.

Pilates & Stretch

Trener: Sylwia Rusak

Pilates & Stretch

Zajęcia łączące elementy metody Pilates z dużą dawką mobilizacji i rozciągania.
Lekcja bezpieczna dla wszystkich, gdzie precyzja, płynność i świadome oddychanie gwarantują odprężenie i relaks.

x
17:00 Czas: 50min.

Body Shape & Stretch

Trener: Magdalena Szast

Body Shape & Stretch

Trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Zajęcia te zostały wzbogacone o elementy stretchingu, który jest zestawem ćwiczeń polegającym na rozciąganiu mięśni wszystkich partii ciała i ich uelastycznianiu poprzez trzy fazy ruchu: napięcia, rozluźnienia i rozciągnięcia mięśni w połączeniu z głębokim równomiernym oddechem.

x
Nie przegap

Aktualności

TI Fitness

Drodzy Klubowicze,
W związku z informacją, jaka została podana przez Prezesa Rady Ministrów. Od 17.10.2020 roku działalność siłowni oraz zajęć fitness zostaje zawieszona. Jesteśmy tą decyzją bardzo zaskoczeni. Mamy jednak nadzieję, że sytuacja ulegnie zmianie i będziemy mogli ponownie zaprosić Was do naszego klubu. 
Jednocześnie informujemy, że w okresie zawieszenia nie będziemy pobierać płatności za karnety, które zostają zamrożone do momentu naszego ponownego otwarcia. 
O dalszych krokach będziemy informować Was na bieżąco.
 
Zespół TI Fitness

Zastępstwo

05.10.2020 – 18:00 TBC – Mateusz Hajda 
05.10.2020 – 19:00 Zumba ZAJĘCIA ODWOŁANE
08.10.2020 – 20:45 Brazylijskie Jiu-jitsu – ZAJĘCIA ODWOŁANE
11.10.2020 – 10:00 Tabata&Brzuch – Mateusz Hajda
11.10.2020 – 11:00 Pilates&Stretch – Mateusz Hajda
11.10.2020 – 17:00 Body Shape & Stretch – Martyna Kochanowicz
12.10.2020 – 8:30 TBC – Mateusz Hajda
12.10.2020 – 18:00 TBC – Mateusz Hajda
12.10.2020 – 19:00 ABT zamiast Zumby – Mateusz Hajda
13.10.2020 – 19:00 TI PERFORMANCE INTRO – Piotr Kołodziejczyk
13.10.2020 – 20:15 Brazylijskie Jiu-Jitsu – ZAJĘCIA ODWOŁANE
15.10.2020 – 20:45 Brazylijskie Jiu-Jitsu – ZAJĘCIA ODWOŁANE
16.10.2020 – 18:00 TBC – Anna Filipowicz
17.10.2020 – 8:15 Kickboxing – Paweł Szwejkowski

ZAPRASZAMY! 🙂

ZASTĘPSTWA

Zastępstwo za Jakuba Piętkę
15.09.2020 – Wtorek 19:00 TI Performance Intro – Michał Ściechowski
Zastępstwo za Emilię Dunajską
03.10.2020 – Sobota 9:00 TBC – Anna Filipowicz
03.10.2020 – Sobota 10:00 Sexy Pupa- Anna Filipowicz
Zastępstwo za Małgorzatę Chrzanowską
26.09.2020 – Sobota 11:00 Joga – Aneta Rusak

Zastępstwo za Tatianę Grzelak 
28.09.2020 – Poniedziałek 8:30 TBC – Nina Kiryłowicz
Zastępstwo za Magdalenę Szast
02.10.2020 – Piątek 9:30 Zdrowy kręgosłup – Agnieszka Kozubowska

ZAPRASZAMY! 🙂

Wybrane zdjęcia i filmy z naszej

Galerii

fitness klub ursynów
klub sportowy ursynów
ursynów siłownia