logo

Treningi Personalne

Siłownia

Zajęcia grupowe

Godziny otwarcia:

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30-23.00,
a w weekendy od 8.00 do 21.00.

Dołącz do nas na:

Plan zajęć

Sala Sprawdź nasz plan zajęć

Sprawdź nasz plan zajęć Poniedziałek
08:30 Czas: 55min.

Spalanie&Wzmacnianie

Trener: Mateusz Hajda

Spalanie&Wzmacnianie

Spalanie i wzmacnianie to trening ukierunkowany na zaangażowanie całego ciała. Na zajęciach zgubisz nadmiar tkanki tłuszczowej, wzmocnisz mięśnie i wymodelujesz sylwetkę. Zajęcia są dedykowane dla każdego bez względu na poziom zaawansowania! W każdym momencie możesz dołączyć do grupy! Nie ma również ograniczeń wiekowych. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
09:30 Czas: 55min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magda Praga-Tomżyńska

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólu narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
19:00 Czas: 55.

Spalanie&Wzmacnianie (#poZdro)

Trener: Sylwia Rusak

Spalanie&Wzmacnianie (SPORTS CLUB)

Spalanie i wzmacnianie to trening ukierunkowany na zaangażowanie całego ciała. Na zajęciach zgubisz nadmiar tkanki tłuszczowej, wzmocnisz mięśnie i wymodelujesz sylwetkę. Zajęcia są dedykowane dla każdego bez względu na poziom zaawansowania! W każdym momencie możesz dołączyć do grupy! Nie ma również ograniczeń wiekowych. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
20:00 Czas: 55min.

TI-Performance (#poZdro)

Trener: Michał Ściechowski

TI-Performance

Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
Sprawdź nasz plan zajęć Wtorek
08:30 Czas: 55min.

Spalanie&Wzmacnianie

Trener: Tatiana Grzelak

Spalanie&Wzmacnianie

Spalanie i wzmacnianie to trening ukierunkowany na zaangażowanie całego ciała. Na zajęciach zgubisz nadmiar tkanki tłuszczowej, wzmocnisz mięśnie i wymodelujesz sylwetkę. Zajęcia są dedykowane dla każdego bez względu na poziom zaawansowania! W każdym momencie możesz dołączyć do grupy! Nie ma również ograniczeń wiekowych. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
09:30 Czas: 55min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólu narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
19:00 Czas: 55.

Spalanie&Wzmacnianie (#poZdro)

Trener: Martyna Kochanowicz

Spalanie&Wzmacnianie (SPORTS CLUB)

Spalanie i wzmacnianie to trening ukierunkowany na zaangażowanie całego ciała. Na zajęciach zgubisz nadmiar tkanki tłuszczowej, wzmocnisz mięśnie i wymodelujesz sylwetkę. Zajęcia są dedykowane dla każdego bez względu na poziom zaawansowania! W każdym momencie możesz dołączyć do grupy! Nie ma również ograniczeń wiekowych. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
20:00 Czas: 55min.

TI-Performance (#poZdro)

Trener: Jakub Piętka

TI-Performance

Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
Sprawdź nasz plan zajęć Środa
08:30 Czas: 55min.

Spalanie&Wzmacnianie

Trener: Mateusz Hajda

Spalanie&Wzmacnianie

Spalanie i wzmacnianie to trening ukierunkowany na zaangażowanie całego ciała. Na zajęciach zgubisz nadmiar tkanki tłuszczowej, wzmocnisz mięśnie i wymodelujesz sylwetkę. Zajęcia są dedykowane dla każdego bez względu na poziom zaawansowania! W każdym momencie możesz dołączyć do grupy! Nie ma również ograniczeń wiekowych. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
09:30 Czas: 55min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magda Praga-Tomżyńska

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólu narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
18:00 Czas: 55.

Zdrowy kręgosłup (#poZdro)

Trener: mgr Anna Filipowicz

Zdrowy Kręgosłup (SPORTS CLUB)

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólu narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
19:00 Czas: 55min.

TI-Performance (#poZdro)

Trener: Piotr Kołodziejczyk

TI-Performance

Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
20:00 Czas: 55min.

ZUMBA

Trener: Sylwia Rusak

Zumba

Program treningowy, zawierający wszystkie elementy fitnessu: cardio, pracę mięśni, równowagę i gibkość. Choreografie inspirowane są głównie tańcami latynoskimi. Zajęcia są dedykowane dla każdego bez względu na poziom zaawansowania! W każdym momencie możesz dołączyć do grupy! Nie ma również ograniczeń wiekowych. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
Sprawdź nasz plan zajęć Czwartek
08:30 Czas: 55min.

Spalanie&Wzmacnianie

Trener: Tatiana Grzelak

Spalanie&Wzmacnianie

Spalanie i wzmacnianie to trening ukierunkowany na zaangażowanie całego ciała. Na zajęciach zgubisz nadmiar tkanki tłuszczowej, wzmocnisz mięśnie i wymodelujesz sylwetkę. Zajęcia są dedykowane dla każdego bez względu na poziom zaawansowania! W każdym momencie możesz dołączyć do grupy! Nie ma również ograniczeń wiekowych. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
09:30 Czas: 55min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólu narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
18:00 Czas: 55min.

TI LEJDIS (#poZdro)

Trener: Agnieszka Kaczmarzyk

TI LEJDIS

CO TO JEST? Bardzo proste, rytmiczne i radosne zajęcia . Bez skomplikowanej choreografii. Tylko pozytywne wibracje. Różnorodna muzyka. Szybki, rytmiczny marsz łączymy z elementami tańca i ćwiczeń w rytm muzyki.

DLA KOGO? Dla każdego, kto kocha ruch i muzykę. Lubi też tańczyć. Zajęcia bez wieku,  w ramach nowej grupy TI Lejdis (która już wkrótce w TI Health Club), ale Panowie też oczywiście mile widziani .

Świetne uzupełnienie tradycyjnego treningu. Przy okazji tracimy kalorie dobrze się bawiąc ! PRZYJDŻ! ZAPISZ SIĘ W RECEPCJI KLUBU!

x
19:00 Czas: 55.

Spalanie&Wzmacnianie (#poZdro)

Trener: Martyna Kochanowicz

Spalanie&Wzmacnianie (SPORTS CLUB)

Spalanie i wzmacnianie to trening ukierunkowany na zaangażowanie całego ciała. Na zajęciach zgubisz nadmiar tkanki tłuszczowej, wzmocnisz mięśnie i wymodelujesz sylwetkę. Zajęcia są dedykowane dla każdego bez względu na poziom zaawansowania! W każdym momencie możesz dołączyć do grupy! Nie ma również ograniczeń wiekowych. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
20:00 Czas: 55min.

TI-Performance (#poZdro)

Trener: Rafał Burski

TI-Performance

Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
Sprawdź nasz plan zajęć Piątek
08:30 Czas: 55min.

Spalanie&Wzmacnianie

Trener: Krzysztof Adrjanowski

Spalanie&Wzmacnianie

Spalanie i wzmacnianie to trening ukierunkowany na zaangażowanie całego ciała. Na zajęciach zgubisz nadmiar tkanki tłuszczowej, wzmocnisz mięśnie i wymodelujesz sylwetkę. Zajęcia są dedykowane dla każdego bez względu na poziom zaawansowania! W każdym momencie możesz dołączyć do grupy! Nie ma również ograniczeń wiekowych. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
09:30 Czas: 55min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: mgr Tatiana Grzelak

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólu narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
18:00 Czas: 55.

Zdrowy kręgosłup (#poZdro)

Trener: Martyna Kochanowicz

Zdrowy Kręgosłup (SPORTS CLUB)

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólu narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
19:00 Czas: 55min.

TI-Performance (#poZdro)

Trener: Łukasz Pisarzewski

TI-Performance

Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
Sprawdź nasz plan zajęć Sobota
09:00 Czas: 55min.

Spalanie&Wzmacnianie

Trener: Krzysztof Adrjanowski

Spalanie&Wzmacnianie

Spalanie i wzmacnianie to trening ukierunkowany na zaangażowanie całego ciała. Na zajęciach zgubisz nadmiar tkanki tłuszczowej, wzmocnisz mięśnie i wymodelujesz sylwetkę. Zajęcia są dedykowane dla każdego bez względu na poziom zaawansowania! W każdym momencie możesz dołączyć do grupy! Nie ma również ograniczeń wiekowych. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
10:00 Czas: 55min.

Joga

Trener: Agata Motyka

Joga

Joga łączy w sobie trening ciała oraz medytację. Składa się z wielu różnych pozycji, które wpływają na odpowiednie rozciągnięcie ciała i wzmocnienie mięśni. Jeśli pierwszy raz uczestniczysz w zajęciach – poinformuj o tym fakcie instruktora, dobierze dla Ciebie odpowiedni zestaw ćwiczeń 🙂
Zapraszamy!

x
11:00 Czas: 55 min.

TI-Performance (#poZdro)

Trener: Michał Ściechowski

TI-Performance

Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
17:00 Czas: 55min.

TI Interwał (#poZdro)

Trener: Piotr Bień

TI Interwał

Trening interwałowy to zajęcia wytrzymałościowo-siłowe w których przeplatamy wysiłek o dużej intensywności z wysiłkami o niskiej intensywności. Wydłuża się w ten sposób czas, w którym jesteśmy w stanie pracować intensywnie. Dodatkowo dzięki tej formie zajęć zredukujesz tkankę tłuszczową, przyspieszysz swój metabolizm i poprawisz kondycję. Ćwiczenia podczas treningu są odpowiednio dobrane, z modyfikacjami poziomu trudności, aby każdy mógł je wykonać.
Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu.
x
Sprawdź nasz plan zajęć Niedziela
09:00 Czas: 55min.

Spalanie&Wzmacnianie

Trener: Sylwia Rusak

Spalanie&Wzmacnianie

Spalanie i wzmacnianie to trening ukierunkowany na zaangażowanie całego ciała. Na zajęciach zgubisz nadmiar tkanki tłuszczowej, wzmocnisz mięśnie i wymodelujesz sylwetkę. Zajęcia są dedykowane dla każdego bez względu na poziom zaawansowania! W każdym momencie możesz dołączyć do grupy! Nie ma również ograniczeń wiekowych. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
10:00 Czas: 55min.

Pilates&Rozciąganie

Trener: Sylwia Rusak

Pilates&Rozciąganie

Pilates i rozciąganie to zajęcia łączące elementy metody Pilates z dużą dawką mobilizacji i rozciągania. Są to lekcje bezpieczne dla wszystkich, gdzie precyzja, płynność i świadome oddychanie gwarantują odprężenie i relaks. Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu:)

x
17:00 Czas: 55min.

TI Interwał (#poZdro)

Trener: Piotr Bień

TI Interwał

Trening interwałowy to zajęcia wytrzymałościowo-siłowe w których przeplatamy wysiłek o dużej intensywności z wysiłkami o niskiej intensywności. Wydłuża się w ten sposób czas, w którym jesteśmy w stanie pracować intensywnie. Dodatkowo dzięki tej formie zajęć zredukujesz tkankę tłuszczową, przyspieszysz swój metabolizm i poprawisz kondycję. Ćwiczenia podczas treningu są odpowiednio dobrane, z modyfikacjami poziomu trudności, aby każdy mógł je wykonać.
Jeśli jesteś na sali po raz pierwszy – zgłoś ten fakt instruktorowi, a na pewno będzie o tym pamiętał w trakcie treningu.
x
Nie przegap

Aktualności

Pakiet #poZDRO

Szanowni Państwo,
przypominamy, że od jutra( 01 lipca br.) popołudniowe i weekendowe bloki zajęć grupowych (z wyjątkiem jogi i zumby) poprowadzi nasz partnerski klub sportowy TI SPORTS CLUB.
Osoby posiadające sportowe karty partnerskie:
✅️Multisport
✅️FitProfit
✅️PZU
będą mogły wykupić specjalne pakiety „poZdro” uprawniające do udziału w tych zajęciach za jedyne 25 zł miesięcznie ( użytkownicy kart Medicover Sport korzystają z zajęć bez zmian ‼️)
Pakiet niesie ze sobą również wiele innych korzyści takich jak:
✅duże rabaty na zakupy w naszej recepcji
✅możliwość skorzystania z pakietu badań w wybranej placówce LuxMed
✅niższe ceny treningów personalnych
✅zniżki na usługi fizjoterapeutyczne
W przypadku klientów posiadających karnety TI HEALTH CLUB warunki korzystania z zajęć grupowych się nie zmienią ponieważ rozliczenia z TI SPORTS CLUB zostaną uregulowane umową partnerską pomiędzy TrenerIndywidualny.pl Sp. z o.o. a TI SPORTS CLUB.
Posiadacze karnetów TI HEALTH CLUB oczywiście w pełni korzystają też bezpłatnie z ww. pakietu „poZdro”.
Ewentualne pytania w tej sprawie prosimy kierować na maila fitness@trenerindywidualny.pl
Zapraszamy,
TI Health Club

ZASTĘPSTWA LIPIEC 2022

01.07 – 9:30, PIĄTEK, ZDROWY KRĘGOSŁUP – MARTYNA KOCHANOWICZ

05.07 – 8:30, WTOREK, SPALANIE&WZMACNIANIE – MARTYNA KOCHANOWICZ
05.07 – 20:00, WTOREK, TI PERFORMANCE – KRZYSZTOF ADRJANOWSKI

15.07 – 19:00, PIĄTEK, TI PERFORMANCE – ZAJĘCIA ODWOŁANE

 

 

 

ZAPRASZAMY,
TI HEALTH CLUB

GODZINY OTWARCIA KLUBU 16.06.2022 (Boże Ciało)

W czwartek 16.06.2022 (Boże Ciało) klub będzie czynny w godzinach – 8:00-21:00

Grafik zajęć grupowych:

8:30- SPALANIE&WZAMACNIANIE – KRZYSZTOF ADRJANOWSKI
9:30- ZDROWY KRĘGOSŁUP – MAGDA SZAST

18:00 – SPALANIE&WZMACNIANIE – MARTYNA KOCHANOWICZ
19:00 – TI PERFORMANCE – PIOTR BIEŃ

ZAPRASZAMY, 
TI HEALTH CLUB!

Wybrane zdjęcia i filmy z naszej

Galerii

fitness klub ursynów
klub sportowy ursynów
ursynów siłownia