logo

Treningi Personalne

Siłownia

Zajęcia grupowe

Godziny otwarcia:

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30-23.00,
a w weekendy od 8.00 do 21.00.

Akceptujemy karty:

fitprofit fitsport multisport sodexo ok system karta warszawiaka

Plan zajęć

Sala SIŁOWNIA

Sala TI BOX

Sala TI FIT

SIŁOWNIA Poniedziałek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Wtorek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Środa
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Czwartek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Piątek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Sobota
08:00 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
09:15 Czas: 45min.

TI- Performance (Siłownia)

Trener: Michał Ściechowski

ti-perf-siłownia

Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej.

x
SIŁOWNIA Niedziela
08:00 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
TI BOX Poniedziałek
18:00 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Michał Ściechowski

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
19:15 Czas: 45min.

TI Performance Intro

Trener: Piotr Kołodziejczyk

TI Performance Intro

Zajęcia wprowadzające do właściwych zajęć TI Performance. Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej.

x
20:45 Czas: 45min.

Kickboxing

Trener: Piotr Wasilewski

kickboxing

Sztuka walki, w której wykorzystuje się zarówno bokserskie ciosy pięścią, jak i kopnięcia. Jest to sport rozwijający umiejętności fizyczne takie jak: siła, szybkość, wytrzymałość i gibkość.

x
TI BOX Wtorek
18:00 Czas: 60min.

TI Performance Intro

Trener: Jakub Piętka

TI Performance Intro

Zajęcia wprowadzające do właściwych zajęć TI Performance. Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej.

x
TI BOX Środa
18:15 Czas: 45min.

TI-Performance

Trener: Piotr Kołodziejczyk

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
19:15 Czas: 45min.

TI Performance Intro

Trener: Nina Kiryłowicz

TI Performance Intro

Zajęcia wprowadzające do właściwych zajęć TI Performance. Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej.

x
20:45 Czas: 45min.

Boks

Trener: Filip Myśliwski

Boks

x
TI BOX Czwartek
18:00 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Michał Ściechowski

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI BOX Piątek
18:30 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Łukasz Pisarzewski

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI FIT Poniedziałek
08:30 Czas: 45min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Tatiana Grzelak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 45min.

Joga dla kręgosłupa

Trener: Magdalena Szast

joga-kregoslup

To system nieskomplikowanych asan, czyli pozycji jogi, techniki oddechowe i relaksacyjne, które pozwolą przywrócić prawidłowe ustawienie kręgów, wzmocnić i uelastycznić mięśnie bez nadmiernego obciążania kręgosłupa.

x
18:00 Czas: 45min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Sylwia Rusak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
19:00 Czas: 45min.

Zumba

Trener: Sylwia Rusak

Zumba

x
TI FIT Wtorek
08:30 Czas: 45min.

FBW (full body workout).

Trener: Nina Kiryłowicz

FBW

Zajęcia Full Body Workout(ang. trening całego ciała) rozwijają przede wszystkim wytrzymałość oraz siłę, w następnej kolejności mobilność oraz koordynację. Trening rozpoczyna 7-10 minutową rozgrzewką aerobową z elementami stretchingu dynamicznego. Następnie w części głównej są 2 serie 13-15 ćwiczeń wykonywanych na czas – 40 sekund pracy i 20 sekund przerwy. Pomiędzy seriami jest 2-3 minutowa przerwa. Trening kończy się stretchingiem lub rollowaniem. Sprzęt wykorzystywany w treningu jest urozmaicony, na jednych zajęciach zazwyczaj używane są około trzy do czterech przyborów, np. mata, odważnik kulowy, guma oporowa i dyski poślizgowe. Podczas każdego ćwiczenia tempo oraz obciążenie możesz dostosować do swoich możliwości lub spytać mnie o radę w tym zakresie. Zawsze możesz poprosić o inną wariację ćwiczenia jeśli dana pozycja/ruch są dla Ciebie nie wskazane lub nie czujesz się jeszcze pewnie w ćwiczeniu. Na treningu zwracam szczególną uwagę na poprawną technikę.
Zajęcia dla wszystkich!

x
09:30 Czas: 45min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
18:00 Czas: 45min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Marta Czarnowska

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
19:00 Czas: 45min.

Stretching

Trener: Marta Czarnowska

streching

Niezbędny dla każdego. Poprzez rozciąganie zwiększamy elastyczność naszych mięśni, a tym samym zwiększamy komfort naszego życia. Dodatkowym atutem zajęć jest spokojna, klimatyczna muzyka wprowadzająca nas w stan odprężenia. Polecamy wszystkim.

x
TI FIT Środa
08:30 Czas: 45min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Mateusz Hajda

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 45min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
18:00 Czas: 45min.

FBW (full body workout).

Trener: Nina Kiryłowicz

FBW

Zajęcia Full Body Workout(ang. trening całego ciała) rozwijają przede wszystkim wytrzymałość oraz siłę, w następnej kolejności mobilność oraz koordynację. Trening rozpoczyna 7-10 minutową rozgrzewką aerobową z elementami stretchingu dynamicznego. Następnie w części głównej są 2 serie 13-15 ćwiczeń wykonywanych na czas – 40 sekund pracy i 20 sekund przerwy. Pomiędzy seriami jest 2-3 minutowa przerwa. Trening kończy się stretchingiem lub rollowaniem. Sprzęt wykorzystywany w treningu jest urozmaicony, na jednych zajęciach zazwyczaj używane są około trzy do czterech przyborów, np. mata, odważnik kulowy, guma oporowa i dyski poślizgowe. Podczas każdego ćwiczenia tempo oraz obciążenie możesz dostosować do swoich możliwości lub spytać mnie o radę w tym zakresie. Zawsze możesz poprosić o inną wariację ćwiczenia jeśli dana pozycja/ruch są dla Ciebie nie wskazane lub nie czujesz się jeszcze pewnie w ćwiczeniu. Na treningu zwracam szczególną uwagę na poprawną technikę.
Zajęcia dla wszystkich!

x
19:00 Czas: 45min.

Pilates

Trener: Agnieszka Kozubowska

pilates

Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymywania prawidłowej sylwetki oraz podnosi zdolność odczuwania własnego ciała. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Jako że zajęcia te w niewielkim stopniu obciążają stawy, pilates jest bardzo bezpieczną formą, proponowaną wszystkim, także osobom po kontuzjach.

x
TI FIT Czwartek
08:30 Czas: 45min.

FBW (full body workout).

Trener: Nina Kiryłowicz

FBW

Zajęcia Full Body Workout(ang. trening całego ciała) rozwijają przede wszystkim wytrzymałość oraz siłę, w następnej kolejności mobilność oraz koordynację. Trening rozpoczyna 7-10 minutową rozgrzewką aerobową z elementami stretchingu dynamicznego. Następnie w części głównej są 2 serie 13-15 ćwiczeń wykonywanych na czas – 40 sekund pracy i 20 sekund przerwy. Pomiędzy seriami jest 2-3 minutowa przerwa. Trening kończy się stretchingiem lub rollowaniem. Sprzęt wykorzystywany w treningu jest urozmaicony, na jednych zajęciach zazwyczaj używane są około trzy do czterech przyborów, np. mata, odważnik kulowy, guma oporowa i dyski poślizgowe. Podczas każdego ćwiczenia tempo oraz obciążenie możesz dostosować do swoich możliwości lub spytać mnie o radę w tym zakresie. Zawsze możesz poprosić o inną wariację ćwiczenia jeśli dana pozycja/ruch są dla Ciebie nie wskazane lub nie czujesz się jeszcze pewnie w ćwiczeniu. Na treningu zwracam szczególną uwagę na poprawną technikę.
Zajęcia dla wszystkich!

x
09:30 Czas: 45min.

Pilates

Trener: Agnieszka Kozubowska

pilates

Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymywania prawidłowej sylwetki oraz podnosi zdolność odczuwania własnego ciała. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Jako że zajęcia te w niewielkim stopniu obciążają stawy, pilates jest bardzo bezpieczną formą, proponowaną wszystkim, także osobom po kontuzjach.

x
18:00 Czas: 45min.

ABT (Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, uda)

Trener: Paulina Krzak

ABT

Zajęcia wzmacniające i ujędrniające dolne grupy mięśniowe, o niskiej intensywności. Zajęcia polecamy jako uzupełnienie treningu całościowego. Trening składa się z 10 min rozgrzewki, 30 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

x
19:00 Czas: 45min.

Power Pump

Trener: Paulina Krzak

Interwał

Power Pump – zajęcia ze specjalną sztangą dzięki, której można regulować obciążenie wg własnych potrzeb, stawia przed nami nowe wyzwania i możliwości. Power Pump swoją prostotą i szybkimi efektami przyciąga największych fanów fitnessu. Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Trening składa się z 10 min rozgrzewki (ze sztangą), 35 min części głównej i 5 min stretchingu.

x
TI FIT Piątek
08:30 Czas: 45min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Mateusz Hajda

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 45min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
18:00 Czas: 60 minut.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Tatiana Grzelak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
TI FIT Sobota
09:00 Czas: 45 min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Emilia Dunajska

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
10:00 Czas: 45min.

Sexi pupa

Trener: Emilia Dunajska

Sexi pupa

Sexy Pupa jest treningiem o zmiennej intensywności, który opiera się na ćwiczeniach na mięśnie bioder, ud i pośladków. Zajęcia dedykowane osobom początkującym, jak i tym mocniej wytrenowanym.

x
17:00 Czas: 60min.

FBW (full body workout).

Trener: Nina Kiryłowicz

FBW

Zajęcia Full Body Workout(ang. trening całego ciała) rozwijają przede wszystkim wytrzymałość oraz siłę, w następnej kolejności mobilność oraz koordynację. Trening rozpoczyna 7-10 minutową rozgrzewką aerobową z elementami stretchingu dynamicznego. Następnie w części głównej są 2 serie 13-15 ćwiczeń wykonywanych na czas – 40 sekund pracy i 20 sekund przerwy. Pomiędzy seriami jest 2-3 minutowa przerwa. Trening kończy się stretchingiem lub rollowaniem. Sprzęt wykorzystywany w treningu jest urozmaicony, na jednych zajęciach zazwyczaj używane są około trzy do czterech przyborów, np. mata, odważnik kulowy, guma oporowa i dyski poślizgowe. Podczas każdego ćwiczenia tempo oraz obciążenie możesz dostosować do swoich możliwości lub spytać mnie o radę w tym zakresie. Zawsze możesz poprosić o inną wariację ćwiczenia jeśli dana pozycja/ruch są dla Ciebie nie wskazane lub nie czujesz się jeszcze pewnie w ćwiczeniu. Na treningu zwracam szczególną uwagę na poprawną technikę.
Zajęcia dla wszystkich!

x
TI FIT Niedziela
08:45 Czas: 45min.

Joga

Trener: Małgorzata Chrzanowska

joga

Ashtanga Vinyasa joga – to harmonijne i jednocześnie dynamiczne połączenie ruchu z oddechem, polegające na płynnym wykonywaniu sekwencji asan, w których pozostaje się na pięć oddechów, połączonych ze sobą vinyasą (forma wejścia i wyjścia z pozycji). Ta forma jogi uelastycznia i zarazem wzmacnia ciało., a świadoma praca z oddechem uspokaja i relaksuje.

x
10:00 Czas: 45min.

Tabata & Brzuch

Trener: Sylwia Rusak

tabata&brzuch

Zajęcia wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej, o dużej intensywności (30 min) oraz na ćwiczeniach wzmacniających mięśnie brzucha i grzbietu (15 min). Zajęcia poprawiają koordynację ruchową.

x
11:00 Czas: 45min.

Stretching

Trener: Weronika Kuryłowicz

streching

Niezbędny dla każdego. Poprzez rozciąganie zwiększamy elastyczność naszych mięśni, a tym samym zwiększamy komfort naszego życia. Dodatkowym atutem zajęć jest spokojna, klimatyczna muzyka wprowadzająca nas w stan odprężenia. Polecamy wszystkim.

x
Nie przegap

Aktualności

ZASTĘPSTWO

W tym tygodniu Pilates za Agnieszkę Kozubowską poprowadzi:

  • 15.07.2020 – 19:00 Milena Wasilewska,
  • 16.07.2020 – 9:30 Nina Kiryłowicz.

A Zdrowy kręgosłup za Magdę Szast 14.07.2020 – 9.30 poprowadzi Nina Kiryłowicz.

            ZAPRASZAMY! 🙂

Zastępstwa

Drodzy Klubowicze,

poniżej spis zastępstw na zajęciach fitness

12.07 niedziela 10.00 BODY SHAPE – Weronika Kuryłowicz

13.07 oraz 20.07  poniedziałek 08.30 TBC – Sylwia Rusak

17.07 oraz 24.07 piątek TBC – Nina Kiryłowicz

Zajęcia TI PERFORMANCE z Michałem Ściechowskim w soboty przesunięte na godzinę 09.15.

Zapraszamy!

04.07.2020 ZASTĘPSTWO

W przyszłą sobotę 04.07.2020 zajęcia TBC i SEXY PUPA za Emilkę  poprowadzi Tatiana Grzelak.

ZAPRASZAMY! 🙂

Wybrane zdjęcia i filmy z naszej

Galerii

fitness klub ursynów
fitness warszawa ursynów
klub sportowy ursynów
siłownia warszawa ursynów
trener osobisty warszawa ursynów
ursynów siłownia
trener personalny ursynów