logo

Treningi Personalne

Siłownia

Zajęcia grupowe

Godziny otwarcia:

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30-23.00,
a w weekendy od 8.00 do 21.00.

Akceptujemy karty:

fitprofit fitsport multisport sodexo ok system karta warszawiaka

Plan zajęć

Sala SIŁOWNIA

Sala TI FITBOX

SIŁOWNIA Poniedziałek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Wtorek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Środa
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Czwartek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Piątek
06:30 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Sobota
08:00 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
SIŁOWNIA Niedziela
08:00 Czas: 6.30-23.00.

Zajęcia otwarte

Trener: Zajęcia open

Otwarcie siłowni

x
TI FITBOX Poniedziałek
08:30 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Nina Kiryłowicz – specjalista treningu medycznego

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 50min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
18:00 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Sylwia Rusak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
19:00 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Michał Ściechowski

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
20:10 Czas: 50min.

ZUMBA

Trener: Sylwia Rusak

ZUMBA

x
TI FITBOX Wtorek
08:30 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Tatiana Grzelak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 50min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
17:30 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Mateusz Hajda

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
18:30 Czas: 50min.

ABT & Stretch

Trener: Mateusz Hajda

ABT & Stretch

ABT to zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud. Zajęcia te zostały wzbogacone o elementy stretchingu, który jest zestawem ćwiczeń polegającym na rozciąganiu mięśni wszystkich partii ciała i ich uelastycznianiu poprzez trzy fazy ruchu: napięcia, rozluźnienia i rozciągnięcia mięśni w połączeniu z głębokim równomiernym oddechem.

x
19:30 Czas: 60min.

TI Performance Intro

Trener: Jakub Piętka – specjalista treningu medycznego

TI Performance Intro

Zajęcia wprowadzające do właściwych zajęć TI Performance. Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej.

x
20:30 Czas: 60min.

Brazylijskie Jiu-jitsu

Trener: Kamil Teofilak – specjalista treningu medycznego

BJJ

Brazylijskie Jiu-Jitsu

x
TI FITBOX Środa
08:30 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Mateusz Hajda

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 50min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magda Praga-Tomżyńska – specjalista treningu medycznego

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
18:00 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Anna Filipowicz

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
19:00 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Rafał Burski – specjalista treningu medycznego

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI FITBOX Czwartek
08:30 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Tatiana Grzelak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 50min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magdalena Szast

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
18:00 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Martyna Kochanowicz – specjalista treningu medycznego

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
19:00 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Piotr Kołodziejczyk

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
20:20 Czas: 50min.

Kickboxing

Trener: Piotr Wasilewski

kickboxing

Sztuka walki, w której wykorzystuje się zarówno bokserskie ciosy pięścią, jak i kopnięcia. Jest to sport rozwijający umiejętności fizyczne takie jak: siła, szybkość, wytrzymałość i gibkość.

x
TI FITBOX Piątek
08:30 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Mateusz Hajda

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
09:30 Czas: 50min.

Zdrowy kręgosłup

Trener: Magda Praga-Tomżyńska – specjalista treningu medycznego

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.

x
17:30 Czas: 60 minut.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Tatiana Grzelak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
18:30 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Łukasz Pisarzewski – specjalista treningu medycznego

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI FITBOX Sobota
09:00 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Mateusz, Martyna*

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
10:00 Czas: 50min.

ABT & Stretch

Trener: Mateusz, Martyna*

ABT & Stretch

ABT to zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud. Zajęcia te zostały wzbogacone o elementy stretchingu, który jest zestawem ćwiczeń polegającym na rozciąganiu mięśni wszystkich partii ciała i ich uelastycznianiu poprzez trzy fazy ruchu: napięcia, rozluźnienia i rozciągnięcia mięśni w połączeniu z głębokim równomiernym oddechem.

x
11:00 Czas: 60 min.

TI-Performance

Trener: Michał Ściechowski

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
TI FITBOX Niedziela
09:30 Czas: 60min.

TI-Performance

Trener: Nina Kiryłowicz – specjalista treningu medycznego

TI-Performance

TI Performance to treningi o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Trening bazuje na wykorzystaniu podstawowych wzorców ruchowych, które wykonywane są w formie obwodowej. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy Instruktor starannie przygotowuje nasze ciało pod kątem mobilności i gibkości.

x
10:30 Czas: 50min.

TBC (Total Body Conditioning)

Trener: Sylwia Rusak

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.

x
11:30 Czas: 50min.

Pilates & Stretch

Trener: Sylwia Rusak

Pilates & Stretch

Zajęcia łączące elementy metody Pilates z dużą dawką mobilizacji i rozciągania.
Lekcja bezpieczna dla wszystkich, gdzie precyzja, płynność i świadome oddychanie gwarantują odprężenie i relaks.

x
Nie przegap

Aktualności

OGŁOSZENIE

Kochani,

Niestety w związku z najnowszym rozporządzeniem Rady Ministrów od 28.12.2020r. jesteśmy zmuszeni bardzo znacząco ograniczyć funkcjonowanie naszego TI Health Clubu.
Zgodnie z wyłączeniami w ograniczeniach nasza kadra będzie kontynuować rehabilitację i treningi medyczne. Z infrastruktury klubu będą mogli również korzystać sportowcy zawodowi (kadr narodowych, lig zawodowych, Ci pobierający stypendia oraz zawodnicy klubów młodzieżowych). Mamy nadzieję, że w nowym roku będziemy mogli poszerzać ofertę dostępnych dla Was usług. Oczywistym jest, że na ten czas Wasze karnety będą zawieszone. Mimo wszystko, korzystając z okazji w imieniu całego zespołu składamy Wam najserdeczniejsze życzenia – zdrowych, rodzinnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

Zespół TI Health Club

Ogłoszenie

21.12. 2020 – Brazylijskie Jiu-Jitsu 20:30 Kamil Teofilak – ZAJĘCIA ODWOŁANE
23.12.2020 – TI Performance 19:00 – ZASTĘPSTWO – Nina Kiryłowicz

24.12.2020 – 8.30 TBC – ZAJĘCIA ODWOŁANE

24.12.2020 – 9:30 ZDROWY KRĘGOSŁUP – ZAJĘCIA ODBĘDĄ SIĘ ZGODNIE Z GRAFIKIEM

 

TI HEALTH CLUB

TI SPORTS CLUB

Kochani,

jesteśmy ciekawi, ilu z Was myślało kiedykolwiek o tym, aby stać się formalnie sportowcami? Jeśli wśród naszej społeczności są tacy marzyciele to wychodzimy temu na przeciw:)

Wiemy, że w TI Health Club trenuje wielu pasjonatów sportu, których treningi programowane są zgodnie z najnowszymi trendami światowymi. Obserwujemy, że Wasze zaangażowanie sportowe często nie odbiega od profesjonalnych sportowców. Zgodnie z przepisami prawa formalnie sportowcem zostajemy w momencie przystąpienia na zasadach członkostwa do zarejestrowanego klubu sportowego. Dzisiaj dajemy Wam możliwość uzyskania formalnego statusu sportowca.

Przez ostatnie miesiące pracowaliśmy nad powołaniem klubu sportowego zrzeszającego pasjonatów sportu trenujących w TI Health Club i po spełnieniu wszelkich wymogów administracyjnych możemy się pochwalić, że TI Sports Club już istnieje na pełnych prawach klubu sportowego!!!

Na chwilę obecną, dzięki szerokim uprawnieniom naszej kadry trenerskiej możemy Wam zaproponować następujące sekcje sportowe:

  • narciarstwo zjazdowe
  • kulturystyka
  • judo
  • snowboard
  • pływanie
  • gimnastyka
  • podnoszenie ciężarów
  • lekkoatletyka

Oczywiście nie jest możliwe trenowanie w pełnym wymiarze wszystkich tych dyscyplin w naszym Klubie ale budowanie podstaw, trening motoryczny, przygotowanie ogólne już jak najbardziej tak! Każdy sportowiec przygotowujący się do współzawodnictwa sportowego bez względu na specyfikę dyscypliny spędza długie godziny w salach treningowych, pracując nad aspektami przygotowania ogólnego.

Aby przystąpić do naszego Klubu sportowego wystarczy zgłosić się do recepcji TI Health Club i wypełnić stosowne dokumenty. Po uiszczeniu rocznej składki członkowskiej obejmującej również 2021 rok w wysokości 119 zł staniecie się posiadaczami sportowej legitymacji klubowej. 

Członkowie klubu zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami i na zasadach ogólnych (aktywny karnet TI Health Club, karty partnerskie lub opłacone wejście jednorazowe) uzyskują pełny dostęp do infrastruktury naszego Klubu.

Statut klubu dostępny jest na recepcji klubu.

W razie pytań prosimy o kontakt z naszą recepcją lub menagerem klubu pod mailem:

fitness@trenerindywidualny.pl

Do zobaczenia na treningu!

Ze sportowym pozdrowieniem

Zespół TI Sports Club!

Wybrane zdjęcia i filmy z naszej

Galerii

fitness klub ursynów
klub sportowy ursynów
ursynów siłownia