X

Wypełnij formularz by otrzymać kupon










Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję treść regulaminu klubu oraz wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trenerindywidualny.pl Sp. Z o.o. ul Ciszewskiego 15 w Warszawie, celem realizacji umowy w zakresie świadczenia usług przez klub.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trenerindywidualny.pl Sp.z o.o. w Warszawie w celach marketingowych.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mailowy informacji handlowych wysyłanych przez Trenerindywidualny.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w imieniu spółki, bądź na zlecenie jej partnerów biznesowych.
Dieta
Fizjologia treningu
Metody treningowe
Odchudzanie
Suplementacja
Testy wydolnościowe
Trening po kontuzji
Trening siłowy
Trening wydolnościowy
Zdrowie

Informacje dotyczące treningów personalnych
tel.: 509-838-378
Akceptujemy karty
fitness klub ursynówfitness ursynówsiłownia ursynówsiłownia ursynówfitness ursynów
ZAJĘCIA WZMACNIAJĄCE


Do zajęć wzmacniających mogą być używane akcesoria, takie jak:  stepy, ciężarki, obciążniki, ekspandery, gymstick, sztangi, taśmy treningowe.


BOKS

Na tych zajęciach wypracujesz sprawność fizyczną i kondycję. Zajęcia z boksu są treningiem ogólnorozwojowym i sposobem na podniesienie pewności siebie. Niezależnie, czy chcesz nauczyć się samoobrony, brać udział w zawodach. Wysportowana sylwetka jest dodatkowym profitem płynącym z treningów boksu.


TI-Performance

Performance to zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Treningi charakteryzować się będą dbałością o rozwój wszystkich cech motorycznych, zwłaszcza siły oraz kondycji. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej. Wszystko doprawione frajdą i przyjemnością płynącą z pracy w grupie. Zajęcia prowadzone są na siłowni, grupa otwarta.


BODY SHAPE - Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe o niskiej intensywności, wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej. Trening składa się z 10 min rozgrzewki, 35 min części głównej i 10 min stretchingu. Z uwagi na niższą intensywność, pracę nad całym ciałem oraz nieskomplikowaną rozgrzewkę, zajęcia przeznaczone dla wszystkich, a w szczególności dla osób początkujących.


ABT (Abdominal, Buttocks, Thighs - brzuch, pośladki, uda) - zajęcia wzmacniające i ujędrniające dolne grupy mięśniowe, o niskiej intensywności. Zajęcia polecamy jako uzupełnienie treningu całościowego. Trening składa się z 10 min rozgrzewki, 30 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.


TBC (Total Body Conditioning) - ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe.  Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.


POWER PUMP - zajęcia ze specjalną sztangą, za pomocą której, pod okiem instruktora, można regulować obciążenie według własnych potrzeb. Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Trening składa się z 10 min rozgrzewki (ze sztangą), 35 min części głównej i 5 min stretchingu. Polecamy osobom średniozaawansowanym.


KETLLBELL – 30 minutowe zajęcia. Skuteczny sposób na zdrowe plecy oraz nogi. Ćwicząc z Kettlebell angażujesz więcej mięśni do pracy, zwiększa się Twój wydatek energetyczny, zostaje przyspieszony metabolizm i spalasz więcej kalorii. Trenując z Kettlebells pozbędziesz się nie tylko bólu kręgosłupa, ale wyrzeźbisz swoje ciało. Rozwiniesz koordynację ruchową oraz zwiększysz elastyczność mięśni. Poprawie ulegnie także funkcjonowanie gospodarki hormonalnej. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.


EXPRESS BRZUCH – 15 minutowe zajęcia dla osób pragnących wyrzeźbić mięśnie brzucha i pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Są idealnym uzupełnieniem po innych zajęciach lub treningu na siłowni. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.


SPORTY WALKI & SAMOOBRONA - Na zajęciach poznacie podstawowe techniki ze sztuk i sportów walki (Taekwondo, Kickboxing, Boks). Nauczycie się kopnięć i uderzeń oraz poruszania się podczas walki oraz samoobrony w realnych sytuacjach zagrożenia życia. Nabierzecie ogólnej sprawności, siły i kondycji. Poprawicie swoją koordynację ruchową i gibkość. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, bez względu na stopień zaawansowania.


GFS - GLOBAL FITNESS SYSTEM – system treningów obwodowych.

Najskuteczniejszy system treningów obwodowych podzielonych na kategorie: gfs cardio, gfs lower body, gfs upper body, gfs total body, gfs core & abs, gfs stretch. Obciążenia treningowe dopasowane są indywidualnie do każdej osoby. Programy GFS pomogą zrealizować Twoje cele. Autorem programu GFS jest Tomasz Zamiela. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.



ZAJĘCIA KARDIO



PŁASKI BRZUCH - zajęcia wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej, oparte na układach choreograficznych o niskiej intensywności (30min) oraz na ćwiczeniach wzmacniających mięśnie brzucha i grzbietu (15 min),  prowadzone na stepach lub podłodze i  zakończone stretchingiem  (5 min). Zajęcia poprawiają koordynację ruchową, a tym samym przygotowują do trudniejszej formy ruchu, jaką jest STEP. Ze względu na choreografię zajęcia przeznaczone dla osób średniozaawansowanych.


FAT BURNING– zajęcia oparte na prostych układach choreograficznych o niskiej intensywności, wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej. Prowadzone na stepie lub podłodze (45 min), a zakończone stretchingiem (5min.). Zajęcia świetnie przygotowują do trudniejszej formy zajęć, jaką jest STEP. Ze względu na choreografię zajęcia przeznaczone dla osób średniozaawansowanych.


TI-TABATA - to intensywny, interwałowy trening metaboliczny, nastawiony na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. Trening składa się z 5 min rozgrzewki, następnie ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 sekund odpoczywamy. Wykonujemy 4 takie serie. W ciągu 20 sekund pracy wykonujemy maksymalną możliwą liczbę powtórzeń jednego ćwiczenia. Trening kończy 5 minutowym stretching. Ze względu na intensywność, zajęcia przeznaczone dla osób średniozaawansowanych.


POWER INTERVAL - podczas treningu interwałowego łączone są ćwiczenia siłowe z podstawowymi krokami wykorzystywanymi podczas zajęć aerobiku . W sposób cykliczny odbywa się zamiana ćwiczeń siłowych i aerobowych. Celem tego rodzaju zajęć fitness jest nie tylko spalanie tkanki tłuszczowej ale również poprawienie wydolności organizmu. Ze względu na intensywność, zajęcia przeznaczone dla osób średniozaawansowanych.


SPEED UP - system treningów z narastającym tempem. 

Podczas zajęć skutecznie spalisz tkankę tłuszczową, poprawisz kondycję i wytrzymałość. Część główna wraz z rozgrzewką trwa 30 minut. Zajęcia zakończone są sesją stretchingowo-relaksacyjną. Najnowsze autorskie zajęcia Tomasza Zamieli. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.


TMT - TOTAL MUSCLE TRAINING – system treningów interwałowych

Jest to najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu. Autorem programu TMT jest Tomasz Zamiela.



ZAJĘCIA CHOREOGRAFICZNE



STEP – zajęcia z użyciem stepu. Oparte są na różnorodnych krokach, które odpowiednio modyfikowane, łączone są w oryginalne układy. Dzięki energetycznym podkładom muzycznym, zajęciom zawsze towarzyszy niepowtarzalna atmosfera. Razem poprawiamy kondycję, koordynację i pamięć ruchową, a oprócz tego wzmacniamy dolne partie ciała (uda, pośladki). Ze względu na złożoność układów choreograficznych, polecamy osobom zaawansowanym.


ZUMBA - to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba, jak większość innych form zajęć tanecznych, pozwala spalać dużo kalorii, a przy tym doskonale się bawić. Ujędrnia, rzeźbi ciało, kształtuje sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i daje doskonałe samopoczucie, które zostaje na długo po zajęciach. Proste kroki taneczne, rewelacyjne kombinacje ruchów oraz motywująca muzyka porywa do zabawy i stwarza atmosferę nieziemskiej imprezy. Zumba to bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych. Tańcz, baw się i spalaj kalorie. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

DANCE - Choreograficzna forma fitness. Na zajęciach uczymy się układów tanecznych bez użycia stepów. Zajęcia dla wszystkich.

TWERKOUT - Program fitness wykorzystujący elementy Twerk. Ma na celu promowanie zdrowego stylu życia oraz walkę z niską samooceną. Trening dzieli się na 3 części. Dynamiczna rozgrzewka kardio, oparta na biegu i przeskokach pobudza do pracy całe ciało. W części zasadniczej najmocniej pracują uda, brzuch, łydki i pośladki. Założeniem jest modelowanie tych partii z jednoczesnym zwróceniem uwagi na technikę i dokładność wykonywanych ćwiczeń. Zakończeniem zajęć jest układ choreograficzny, podczas którego wykorzystuje się elementy Twerk. Zajęcia dla wszystkich kobiet.



ZAJĘCIA BODY&MIND



MOBILITY & STRETCH - Zajęcia pomogą ci zwiększyć zakresy twoich ruchów. Poprzez stosowane techniki uelastycznisz i rozluźnisz mięśnie, pozbędziesz się przykurczów i ograniczeń podczas ruchu. Polecamy wszystkim!


FLOW CLASS – Autorskie zajęcia naszej instruktorki- Weroniki Kuryłowicz. Mental Body to zajęcia wzmacniające, będące połączeniem tradycyjnego fitnessu z formami Body&Mind. Są inne niż wszystkie, bo prowadzone przy muzyce w rytmie 3/4, przez co łączą odprężenie, miękkość i lekkość ruchu. Rozgrzewka nie tylko obudzi energię w Twoim ciele, ale i oderwie Twój umysł od codziennych spraw.Część wzmacniająca (20 min) to typowe ćwiczenia w nietypowej odsłonie. Twoje ciało stanie się silniejsze, smulkejsze, bardziej sprawne.Na koniec spora dawka rozciągania i relaksu.Przyjdź, zobacz i odkryj dla siebie coś nowego. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.


PILATES - zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymywania prawidłowej sylwetki oraz podnosi zdolność odczuwania własnego ciała. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Jako że zajęcia te w niewielkim stopniu obciążają stawy, Pilates jest bardzo bezpiecznąformą, proponowaną wszystkim, także osobom po kontuzjach.


ZDROWY KRĘGOSŁUP - Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.


FIT BALL - ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych. Poprzez szukanie balansu w czasie wykonywania ćwiczeń, wzmacniamy mięśnie posturalne, odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy. Dzięki temu ciało stanie się silniejsze i smuklejsze. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

STRETCHING - niezbędny dla każdego. Poprzez rozciąganie zwiększamy elastyczność naszych mięśni, a tym samym zwiększamy komfort naszego życia. Dodatkowym atutem zajęć jest spokojna, klimatyczna muzyka wprowadzająca nas w stan odprężenia. Polecamy wszystkim.

HATHA JOGA - możesz potraktować jak ćwiczenie fizyczne, wzmacniające i rozciągające mięśnie, zwiększające ruchomość stawów. Twój kręgosłup na pewno odczuje pozytywne skutki ćwiczeń.  Możesz uwolnić się od zaklętych w ciele napięć i emocji. Możesz potraktować jogę jako ścieżkę rozwoju duchowego, szukając poprzez pracę z ciałem, integracji z oddechem i umysłem. Bez względu na motywację wszyscy spotykamy się na macie. Możesz przyjść na zajęcia z ciekawości, żeby zobaczyć czy Hatha Joga to droga dla Ciebie. Najlepszym sprawdzianem będzie Twoje dobre samopoczucie po zajęciach przekładające się na Twoje życiowe sprawy. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.