X

Wypełnij formularz by otrzymać kupon










Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję treść regulaminu klubu oraz wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trenerindywidualny.pl Sp. Z o.o. ul Ciszewskiego 15 w Warszawie, celem realizacji umowy w zakresie świadczenia usług przez klub.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trenerindywidualny.pl Sp.z o.o. w Warszawie w celach marketingowych.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mailowy informacji handlowych wysyłanych przez Trenerindywidualny.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w imieniu spółki, bądź na zlecenie jej partnerów biznesowych.

Mój pomysł na pierwsze śniadanie.


Od ponad dwóch lat rozpoczynam dzień serwując sobie na pierwsze śniadanie bogatą w węglowodany i składniki odżywcze owsiankę.

Można byłoby rzec, że taki rodzaj śniadania jest daleki od ideału bo prócz masy różnych ziaren, które są jego podstawą  oparty jest też na bazie mleka i cukru z kandyzowanych owoców. Oczywiście dobór składników to kwestia indywidualna i każdy z nas może sobie modyfikować dowolnie swój posiłek. Ważne aby był smaczny i zdrowszy niż np. popularna bułka słodka z kawą.

Oto mój pomysł na „zdrowe” rozpoczęcie dnia:

Płatki owsiane z nasionami i mlekiem/jogurtem.

Do miski wsypuję sezam, siemię lniane, orzechy włoskie. Następnie prażę na patelni słonecznik oraz dynię i je również dodaję. Aby danie było słodsze dorzucam rodzynki lub kandyzowane owoce. Całość zasypuję płatkami owsianymi i zalewam gorącą wodą. Pozostawiam na kilka minut. Wlewam mleko lub jogurt i pierwsze śniadanie gotowe.

Opcja druga weekendowa (bo bardziej pracochłonna):

Omlet z ziarnami

Do garnka wbijam 2-3 jajka. Do tego dodaję 1 łyżkę czubatą mąki żytniej, sezam, siemię lniane, orzechy, słonecznik, dynię oraz płatki owsiane. Całość dokładnie mieszam i wlewam na rozgrzaną patelnie (np. oliwa z oliwek, olej rzepakowy). Całość smażę z dwóch stron na złoty kolor. Podaję z niskosłodzonym dżemem lub konfiturami tzw. „domowej roboty.”

Do tego wszystkiego zielona herbata.

O zaletach produktów stanowiących śniadanie:

  • Siemię lniane – obniża poziom cholesterolu we krwi, zawiera błonnik
  • Ziarno słonecznika – bogate źródło żelaza, cynku, wapnia i fosforu
  • Sezam – składniki w nim zawarte obniżają ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, zapobiegają zatykaniu tętnic
  • Orzechy włoskie – zawierają duże ilości przeciwutleniaczy
  • Pestki dyni – korzystnie działa na nerki, wspomaga pracę serca i układu trawiennego
  • Płatki owsiane – zapewniają uczucie sytości na wiele godzin, chronią przed nowotworami i miażdżycą
  • Rodzynki – duża dawka energii
  • Kandyzowane owoce (ananas, papaja) – zawierają wit. C, cynk i miedź, działanie odmładzające
  • Zielona herbata – wspomaga odchudzanie, profilaktyka nowotworowa, obniża cholesterol

Smacznego.

UMÓW SIĘ NA PIERWSZY, DARMOWY TRENING PERSONALNY

+
ogólnorozwojowy sylwetkowy
rehabilitacyjny po kontuzji motoryczny
pod kątem innego sportu
nasz karnet karta MultiSport
fitprofit ok system sam trening z wejściem
Zapoznałem się i akceptuję regulamin treningów personalnych.